1 oktober 15.11 - panic

Skrivet 2010-10-01 Klockan 15:15:08

tjenixen. sitter hemma just nu och har kollat på några avsnitt av andra avenyn, serien är snart slut :( och så har jag precis fixat så jag har open office på datorn så jag kan skriva klart min novell som vi har i svenska uppgift. men jag har en tanke ang den. jag kan lägga upp den här på bloggen när den är färdig, om någon vill läsa? och då kan jag göra det antingen som en serie att ni får olika delar, eller att jag lägger upp hela novellen i ett inlägg? :) vi får se på det! men nu måste jag forts skriva, sen ska jag packa för att senare dra upp till madde :) åh, det kommer bli helt underbar. uppdaterar mer senare, puss :love:


Kommentarer
Postat av: jessica

Skrivet 2010-10-01 Klockan 15:59:23
HÄÄÄRMIS:O

URL: http://jessicaedsand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!