21 november 16.00 - svar från frågestunden

Skrivet 2010-11-21 Klockan 16:00:12

Stör du dig på att anonyma folk frågar dig om johan hela tiden?
svar: haha jo, det kan man säga att jag gör. så töntigt att dessutom vara anonym...

Haha, snok som jag är har jag ju sett att du inte är vän med Johan på facebook längre, varför inte det? :o Din blogg är grym.
svar: haha tack! han tog bort mig efter ett bråk mellan han och mig i somras :)

är du inte kompis med ebba längre?
svar: tyvärr nej..

har du fortfarande känslor för johan det verkar så på dina rubriker? du vet väll att han har ny tjej nu????
svar: att ni aldrig slutar fråga? jag tappade känslorna för johan för länge sen, och vadå rubrikerna? det finns inget johan på min blogg. och ja, jag vet att han har ny tjej nu & jag är jätte glad för hans skull! tro mig :)

varför inte bara köra riktiga bilder på dig istället för beskärda bilder på din mun eller liknande? :P bara störande då man vill se hur du ser ut på riktigt / trogen läsare
svar: haha saken är den att jag beskär inte mina bilder. jag har inte ens ngt fotoprogram. men jag tar alla mina bilder med min cam eftersom jag aldrig orkar lägga över bilder från kameran till datorn :)

Hej Grannich! Vem är det absolut snyggaste killen i världen och varför? Sen måste jag fråga...Varför är du kompis med just mig :)?
svar: av alla killar som finns i världen, så vill du att jag skall välja EN!? haha! förlåt.. men jag kan inte :o men tillexempel cimon från ph är jävligt snygg! haha.

anledningen till att jag är kompis med dig är för att jag har kännt dig i hela min uppväxt, du har alltid funnits där för mig vad det än har varit. du har alltid kunnat få mig på bättre humör, och är man med dig så går det inte att sluta le, för du utrsålar glädje precis som solen skiner! du är underbar, unik, fantastisk och så mkt bättre än många andra! alla borde ha en vän som du :)

Va hände med simon? var inte ni tillsammans? :) jätte bra blogg btw! 
svar: jag vill helst lämna honom utanför bloggen.. men nej vi var inte tillsammans, och vi kommer aldrig att bli.

går du på volleyboll gymnasiet? isåfall... är det svårt och koma in där??:)
svar: nej det gör jag inte. men jag har 2 kompisar som gör, och dom berättar att det är svårt att komma in. de tar ut dom 10 bästa killarna/tjejerna förutom detta året då 93 tjejerna va färre så dom kunde ta in mer 94or. men har ni fler frågor så kan ni besöka deras bloggar här och här :)
ditt favoritklädes plagg?
Hur länge har du spelat volleyboll?
favorit outfit?
svar: jeans leggings! jag har spelat volleyboll i 10 år, hade ett uppehåll på 1 år och nu gör jag mitt 11e år :) oj, har nog ingen speciell favorit, men leggings, tunika, en halsduk och ett par kängor.

Favoritval av underkläder :) grymt bra blogg :P 
svar: STRING! finns inget bättre haha :D

Hur många gånger har du färgat håret? :P
svar: sorry.. men jag har ingen aning hur många gånger det ligger på. har tappat räkningen haha
Fyfan vad snygg du är, har du gjort några skönhetsoperationer eller är det all real? :O :D 
svar: hahahaha tack! nej, allt är real ;)

hur lång är du och hur mycket väger du? grymt bra blogg:)
svar: jag är 168 och väger för mkt för min längd haha

vad använder du för bantningsmetod? har du gått ner i vikt sen du började banta?
svar: tyvärr så har jag väll lagt ner det där lite nu, men det som var felet hos mig var att jag åt alldeles för mkt godis och onyttiga saker. men det har jag i stort sett slutat med helt nu, jag käkar bara godis på helger i lagom mängder. sen så att äta regelbundet, för nyckeln till att gå ner i vikt är just att äta mycket. sen så har jag ju dessutom börjat träna igen. och ja, jag har gått ner i vikt. ligger snart på en 10 kilo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!