7 november 18.09 - home

Skrivet 2010-11-07 Klockan 18:13:21

nu är jag hemma igen efter en trevlig kväll hos jessica med massor av sköna människor. Jag kanske lägger upp bilder från det senare om jag hittar några.

Det som gäller för mig denna kvällen är att jag ska plugga. Jag har en inlämning till imorgon som jag måste bli klar med. Jag måste även läsa ut en bok som jag knappt börjat på, ja det känns ju verkligen lyckat? Jag kan ju iaf vara glad över att jag börjar 10 imorgon haha!

Sen så måste jag även leta upp mina nycklar, ska hem och bos hos mamma&mormor imorgon så då kanske det är bra om jag vet vart nyckeln finns. men jag tror jag var iaf! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!