6 november 15.19 - fix fix

Skrivet 2010-11-06 Klockan 15:22:03

ja, det har blivit en dålig uppdatering idag, men jag har först varit på träning, vilket var helt meningslöst eftersom det var jag + 2 till och ingen tränare haha! sen så har jag städat undan alla mina kläder och nu precis duschat. jag ska bara blåsa håret och platta håret innan jag drar mig till bussen för att åka till stan, sen vidare till floda. ja, som sagt så kommer det bli dålig uppdatering men kika in då och då för att se när jag uppdaterat, kan garantera att det kommer ett inlägg till om jag får igång internet hemma hos jessica :) Hörs sen, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!