6 november 00.55 - godnatt

Skrivet 2010-11-06 Klockan 01:00:22

nu är det strax dax för mig att knapa tills sömns. jag är riktigt trött och har träning imorgon klockan 11 vilket jag inte har någon lust med alls, men vad har jag för val? Efter träningen ska jag direkt hem och duscha + fixa mig innan jag ska dra mig mot floda för lite festligheter hos jessica, stannar över där tills söndag då jag åker hem igen. Men jag uppdaterar såklart imorgon igen, före eller efter träningen. Sov gott, Love Sandra



Kommentarer
Postat av: fanny

Skrivet 2010-11-06 Klockan 11:41:57
Kolla in dagens blogg :D

URL: http://fuuuuuuny.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!