5 november 00.24 - big girls don't cry..

Skrivet 2010-11-05 Klockan 00:31:51

godkväll! Har precis sett klart på filmen brothers, och den var riktigt bra måste jag säga! Liknade ganska mkt dear john, lite samma stil rekomenderas starkt asså :) Och eftersom jag är på ett hyfsat humör så kan jag säga att jag har haft en riktigt bra dag! Jag har varit med emma, jag har tappat mitt busskort och av ngn konstig men bra anledning så ringde den som hittade busskortet upp mig och sa att hon hade det, hur nu hon fick tag på mitt nummer? men grymt tacksam över att det finns så snälla folk i världen också. Sen så har jag även haft en jätte mysig stund med mormor, och så avsluta dagen med en riktigt bra film. Kan inte bli bättre.

Nu ska jag sova, för imorgon skall jag käka lunch med min mamma. Sov gott ♥


efter regn kommer solsken.


Kommentarer
Postat av: Katja

Skrivet 2010-11-05 Klockan 01:03:00
Fin blogg!

allt bra?

kram :)

URL: http://kaatjajakobsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!