30 november - welcome to my life

Skrivet 2010-11-30 Klockan 20:48:07

åhh, jag har varit i våran nya lägenhet idag, har varit där ända sen jag slutade skolan tills typ nu :D längtar bara tills alla mina saker kommer dit så att jag kan få börja om på allt! Har jag tur så kommer min säng dit på torsdag, och så kanske jag och mormor ska köpa lite saker på IKEA på torsdag innan vi åker till lägenheten, vi skulle bestämma mer nu ikväll, så vill inte säga för mycket här. men troligtvis så kommer iallafall jag få sova där på torsdag :D HUR AWESOME ÄR INTE DET!? :D
nu ska jag planera min vecka lite! pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!