3 november 23.48 - im all alone

Skrivet 2010-11-03 Klockan 23:56:08

godkväll! det blev film med sofie efter att jag duschat & vi såg swordfish, en ganska konstig film med knepigt slut? haha! Nu ligger jag iaf i sängen med datorn och lyssnar på musik, ska väll snart sova eftersom jag knappt kan hålla ögonen öppna.

Imorgon ska jag troligen fika med emma, sen på eftermiddagen/kvällen skall jag hem till mamma/mormor för att käka middag med mormor. Kommer blir riktigt mysigt!

Men jag uppdaterar mer imorgon, sov gott ♥



Kommentarer
Postat av: lovisa

Skrivet 2010-11-04 Klockan 11:29:02
Hej är allt bra?:)



Gillar du makeup och presentkort? jag blev nyligen medlem på en sida där man samlar poäng genom att ex besöka hemsidor, då man tjänat tillräcklgit får man ett presentkort hemskickat; HELT GRATIS!

vill du hjälpa mig att komma ett steg närmre mitt presentkort samt börja tjäna till ditt egna? bli då medlem här;

http://www.gratismakeup.se/?r=246371



URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!