3 november 00.32 - saw 3D gah

Skrivet 2010-11-03 Klockan 00:37:00

haha okej, jag dog. inte för att filmen var läskig, utan äcklig! asså allt handlar bara om blod, tarmar, kött osv. blä! nej usch, efter att i stort sätt sett alla SAW filmerna, så får det nog räcka nu! haha, jag klarar inte av mer, trodde helt seriöst att jag skulle dö :o så eftersom det nu är så "synd" om mig så ska jag ta den fetaste sovmorgonen imon, för det har känts som att jag har någon tid att passa nu både igår och idag och dessutom hela helgen. Så här får ni nattugglor en snygging bild på mig hur jag såg ut förut med 3D glasögonen att glo på medans jag sover. Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!