28 november - mysdag

Skrivet 2010-11-28 Klockan 01:03:42

jag har verkligen haft en mysdag idag. har varit med madde hela dagen, först i kungälv hemma hos henne och bara tagit det luugnt. sen åkte vi hem till mig i göteborg, så käkade jag och bytte kläder, och vid 8 åkte vi in till Jul på Liseberg. Riktigt mysigt om jag ska vara ärlig. så nu har jag haft 2 helt underbara dagar med min bästa vän, och detta kommer jag aldrig att glömma vill jag lova. 

Nu hade jag tänkt krypa ner under mitt (förhoppningsvis) varma täcke. och hoppas på att få sova riktigt länge imon. sovgott! ♥
jätte gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!