28 november - 1a advent

Skrivet 2010-11-28 Klockan 13:39:01

sitter just nu i mormors soffa och håller på att skriva en önskelista som jag ska ha med mig till min morbror senare när vi ska dit på advents kaffe :) kommer bli riktigt mysigt för just nu så älskar jag julen hihi. Så jag har precis duschat, sitter i myskläder innan jag ska börjar fixa mig. 

här kan ni få en titt på hur min önskelista ser ut: 
♦ Ipodtouch (senaste
♦ presentkort på elgiganten 
♦ hårinpackning
♦ pengar/presentkort
♦ saker till mitt nya rum
♦ Björn Axén plattång

lovade ju bilderna från Liseberg, men dom kommer ikväll eftersom jag inte hittar min USB sladd.




Kommentarer
Postat av: brander

Skrivet 2010-11-28 Klockan 18:32:46
följa varann via bloglovin :) ?

URL: http://branderof.blogg.se/

Postat av: johanna

Skrivet 2010-11-28 Klockan 20:37:37
hoppas du får det du önskar dig!

URL: http://johannalicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!