25 november

Skrivet 2010-11-25 Klockan 09:41:16

sitter i skolan och skriver på en uppgift som skall vara inne imon. ska tydligen skriva ett brev till en kille i en bok haha, kommer ju gå riktigt bra. får hitta på lite saker att skriva om haha. sen så bestämde jag mig för att behålla mössan, så jag känner mig riktigt jävla snygg nu :D haha! nej men den är så jävla go, så jag kunde inte motstå att behålla den. Efter skolan ska jag träffa pernilla för att köpa hårfärg, sen hem en stund innan jag ska till kuratorn, och sen ska jag till kungälv för att förhoppningsvis slinga håret för sista gången :) hoppas att det blir den färgen jag vill ha nu.
Idag är det dessutom 1 dag kvar, vilket betyder TAGGA SOMFAN! :D jag är sjukt taggad, det kommer bli hur bra som helst, lööööve :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Skrivet 2010-11-25 Klockan 15:23:58
anmäl dig gärna till min dagens blogg på min blogg:D

Vinnaren får självklart en länknig och får ju även då del av mina underbara läsare.

Ha en underbar dag!

Kram johanna

URL: http://johannamalindesiree.blogg.se/

Postat av: Teodorenya

Skrivet 2011-08-11 Klockan 07:15:46
Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

URL: http://teodorenya.blogmedics.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!