25 november

Skrivet 2010-11-25 Klockan 22:03:58

nu är håret klart, jag sitter hemma hos mormor och har precis kollat på lyx fällan. Jag kanske ska färga håret en gång till, men det blir isf inte förens efter nyår :) men jag är faktiskt nöjd med hårfärgen nu, så behåller det såhär ett tag.
Jag hade strax tänkt lägga mig, för jag vill bara att det ska bli imorgon eftersom jag är så sjukt taggad! :) Ser verkligen fram emot det, så jävla mycket. Men hoppas ni sover gott, så uppdaterar jag imorgon igen. Puss :love:
det ser mycket bättre ut i verkligheten. ska fixa bättre bild


Kommentarer
Postat av: johanna

Skrivet 2010-11-25 Klockan 22:23:06
vad hände imorgon när du är så taggad ? :)

URL: http://johannakeski.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!