23 november 13.17 - you make me feel...

Skrivet 2010-11-23 Klockan 13:22:30

sitter just nu i skolan, eftersom vi har APU-dag idag. vi håller på att förbereda oss för våran APU vi ska på till våren. sitter just nu och kollar på olika praktik platser, och tror att jag ska välja ICA MAXI i kungälv haha :) känner ju några som jobbar där så, hoppas jag får plats där! :) efter skolan så är det sjukt stress, måste skynda mig hem för att hämta mina träningssaker, sen till kungälv för att träna klockan 5, och jag slutar någongång efter 3 haha :) men nu ska jag fortsätta leta arbetsplats. tjiiiiiing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!