21 november 15.26 - gluuuuuuuugg haha

Skrivet 2010-11-21 Klockan 15:32:26

har precis kommit hem, och ätit något av det godaste brödet som finns.. skogaholmslimpa!! haha :) har haft 2 riktigt roliga dagar med pernilla, vi kollade på snabba cash igår och så blev det såklart en hel del snackis. sen så var det upp tidigt för att åka till stenungsund, sen in till stan och nu är jag hemma. Jag vet inte om jag ska ut mer idag, men tror jag ska åka till Jimmy sen, men jag får se. orkar ju inte direkt sitta här och mögla.. haha! Men nu ska jag iaf svara på frågorna från frågestunden. spännande... haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!