2 november 16.28 - jag kommer dö!

Skrivet 2010-11-02 Klockan 16:31:44

haha jag har nog precis sett på den sämsta film någonsin med sofie! haha :) jag orkar inte ens berätta vad den handlade om för jag fattar inte ens det själv, ja så dålig var den! Så nu ska jag fixa mig lite, sen så kommer mamma snart och hämtar mig & sofie eftersom vi ska till freeport i kungsbacka. Sen när vi är klara där kör mamma oss hit till kungälv igen, och då ska jag på bio med mina favoriter kimmy, madde & Jonthe :love: Kommer bli riktigt najs, hoppas bara jag överlever.. det återstår att se ! :) Men jag uppdaterar när jag kommer hem sen. Pusss



Kommentarer
Postat av: lovisa

Skrivet 2010-11-02 Klockan 20:20:44
vad gör du ikväll? :)



Ta chansen att vinn ett presentkort på 300 kr från sumopix!

anmäl dig redan idag :)

http://lavitadilovisa.blogg.se/2010/november/vinn-presentkort-fran-sumopix.html#comment

URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!