2 november 00.34 - i'll never be with you..

Skrivet 2010-11-02 Klockan 00:35:47

oj, förlåt att jag inte uppdaterade förut as i said, men jag fick visst lite bråttom till bussen efter att jag & sofie käkat frukost lite för länge, haha! sen så åkte hon med mig iaf in till stan när jag skulle möta min feretti.
Skit mys har vi verkligen haft det, vi gick först på stan i göteborg, käkade tacos och lite så. Sen tog vi bussen till kungälv för att vara med jonthe, och när man går till jonthe så går man förbi josefines hus, så på skoj roppade jag hennes namn, för jag tänkte att hon ändå inte skulle vara hemma, vilket hon var & det passade perfekt för mig och sophie eftersom vi båda behövde dra på toa. Så jonthe kom dit ist och hade även med sig kimmy :) efter en stund så drog vi in till stan, där vi även träffade madde. Vi softade lite där, sen tog Sophie tåget hem igen till Skövde och vi andra åkte hem till kungälv.

Imorgon så ska jag träffa Pernilla, för vi ska in till stan en snabbis. Sen ska jag softa med sofie hela dagen till halv 5 då mamma kommer och hämta oss för att åka till freeport :) kommer bli riktigt najs. Sen senare på kvällen blir det troligen BIO och se SAW 3D, JAG KOMMER DÖÖÖ!! haha :) men det är fett värt.

nu hade jag snart tänkt sova :) see you tomorrow. pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!