17 november 14.18 - slappis sandra

Skrivet 2010-11-17 Klockan 14:26:27

haha ledig onsdag = jag orkar inte göra någonting.

Jag vaknade redan vid klockan 10 och kände bara: fan! jag orkar inte gå upp nu egentligen, jag vill soooova. men icke sa nicke, min kropp ville inte somna om! så jag pallrade mig upp för att laga lite frukost, vilket fick bli en tallrick fil och flingor och 2 mackor med leverpastej och skinka mums. sen har jag bara legat nere under täcket i soffan och kollat på alla skit program som går på tv och även inset varför jag aldrig sitter här. just för att det inte finns något bra att kolla på! haha :) Och nu tycker ni säkert att jag är hur knäpp som helst som inte hittar ngt bra att se på, men just för att jag aldrig följt ngt annat än andra avenyn :)

men nu hade jag faktiskt tänkt ta mig en dusch så att jag känner mig något fräschare. Sen kanske jag drar in till stan eller ngt. Ska se om jag kan hitta min mormor och efter det hitta en halsduk :) Langar en bild på hur jag ser ut idag innan jag går ut sen. Puss



Kommentarer
Postat av: louise

Skrivet 2010-11-17 Klockan 14:32:12
hej!

fin blogg du har :)

hoppas du har och får en super bra dag, kika gärna in och anmäl dig på dagensblogg dom börjar kl 16.00

kraaam!

URL: http://vmoslouiise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!