12 november 13.50 - jag ska bli bättre på att blogga

Skrivet 2010-11-12 Klockan 13:55:46

alltså jag känner mig jätte torr på detta med bloggen nu, och jag känner att jag liksom inte lägger upp något roligt? haha jagvet inte om ni tycker att det stämmer men jag har verkligen inget att säga. Ni kan gärna ge era åsikter, det skadar aldrig så ska jag se om jag ka hitta på ngt kul att göra :)

jag kommer att lägga upp en bättre bild på håret senare så ni får se hur det ser ut, men först så hade jag tänkt duscha. Mitt hår är fortfarande helt trassligt och shit nu efter färgningen, för som ni såg så är jag påväg att bli ljusare. Jag har fått höra från olika att jag passade bättre i min ''blonda'' tid, så jag höll deras hand och köpte mig 3 paket med blekningsmedel, ja, det sliter verkligen jätte mycket därför väntar jag med att göra min fjärde och förhoppningsvis sista blekning! :) men har fått många fina kommentarer nu om att det ser bra ut så jag får väll bara lita på deras ord.


sådär hade jag tänkt mig ungefär, vet att det kommer bli svårt men, vill vill vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!