11 november 21.30 - svintohead

Skrivet 2010-11-11 Klockan 21:42:38

ja, jag har nu färgat håret igen, elr ah slingor men det ser typ ut som att jag har färgat det, och jag hade tänkt att visa en liten bild på hur det ser ut nu, och då kan ni nog lista ut självla vilken färg det är påväg mot :) Dock kommer det nog ta ett tag tills jag fortsätter färga det, för det sliter verkligen sjukt mkt, och det märker jag redan nu eftersom halva mitt hår ligger i knät! haha

men jag hade strax tänkt lägga mig, men här får ni en bild på håret för tillfället :) puss



Kommentarer
Postat av: Sofie

Skrivet 2010-11-12 Klockan 11:08:38
SNYGGT!! Föressten grannisch..bomba mig med frågor på bloggen :)? <3

URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!