11 november 14.55 - utvecklingsamtal

Skrivet 2010-11-11 Klockan 15:04:00

nu har jag varit i skolan, bakat kladdkaka, ätit lasagne och ska snart tillbaka till skolan för att gå på utvecklingsamtal, jag vet att det kommer gå lugnt för jag vet hur jag ligger till :) efter det ska jag hem med mormor&axel för att fika och mormor ska även hjälpa mig att forsätta med håret hade jag tänkt haha! fast, så rädd som hon var igår så vågar hon väll inte hjälpa mig idag.

jag fick en komentar med btw om varför det gjorde ont igår, och det var bara för att av ngn anledning så blev håret skit trassligt, och dom mössorna man får med har ju inte så jätte stora hål så det gjorde ganska ont! :)

nu måste jag fylla i en lapp som jag ska ha med mig till skolan, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!