10 november 15.54 - dagarna går segt

Skrivet 2010-11-10 Klockan 15:59:16

ja, dagarna gå riktigt segt! längtar bara till den 30e så att vi får våran nyckel, och egentligen är det inte alls långt kvar men det känns som en evighet. Det är 10dagar kvar tills jag får pengar och det är 20 dagar kvar tills vi får nyckeln, bara att stå ut!

Just nu sitter jag iaf och käkar upp pannkakorna som blev över från igår, pratar med jonas och skall snart upp till affären för att möta mormor och köpa hårfärg, ojsaaaan vad har sandra för idéer nu? Kan ni gissa hur jag ska färga det? ;) Sen efter det så ska jag iaf till kungälv för att åka med mamma och hämta axel hos en kompis. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!