your love made me blind.

Skrivet 2010-05-20 Klockan 20:04:11

hej.
ja, som ni ser så har jag ändrat lite på bloggen
tog bort min bakrund då jag tyckte att den var lite för töntig
sen så har jag även bytt header till en mer somrig, dock är den från 2 år sedan
för jag har ingen annan somrig :/ 
men jag skall se till att fixa det, och då uppdateras igen! 

idag har jag inte gjort så mycket alls,
bara varit hemma och tagit det lugnt.
har fixat designen på agnes blogg och lite så.
men iaf, ikväll skall jag sova hos mormor
för jag helt enkelt känner för det.
så jag kommer nog inte uppdatera så mycket mer idag
så ni hör av mig imorgon igen när jag kommer hem från skolan
innan jag skall till göteborg med madde :) 



Kommentarer
Postat av: frida svensson

Skrivet 2010-05-20 Klockan 21:45:25
fan va söt header du har sandra! (: <3

URL: http://fsveensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!