solen lyser på dig när du går, du lyser upp hela min vardag.

Skrivet 2010-05-12 Klockan 18:54:30

okej, kanske dags för en liten uppdatering från min sida?
har varit ganska upptagen idag därför jag inte lagt all min tid på bloggen.
men skolan var iaf riktigt riktigt chill!
dagen bara swishade förbi, & efter skolan drog Panos & jonthe med mig hem 
så chillade vi järnet bara.
vid fyra följde jag & panos jonthe till bussen i REGNET!
vad hände liksom med vädret?
iaf, när jag kom hem helt dyngsur för det äckel regnet
så lagade jag och min lillebror var sin sallad och käka den osåvidare.
nu sitter jag och väntar på att sofie ska ha tränat klart,
sen ska jag träffa henne.
&jag hoppas verkligen att det slutat regna då :o

kan även meddela att nu är man ledig från skolan resten av veckan!
gött som bara den! 
ska nog även in till stan imorgon med madde för att kolla
basket på göteborgs cup :) hihi

men nu ska jag chilla vidare.
kan ju bara berätta att jag hittade klänning till avslutningen igår när jag var i stan!
puss på't ♥




sallad allá Axel&sandra


Kommentarer
Postat av: sofie

Skrivet 2010-05-12 Klockan 19:32:20
det där så inte liiite gott ut ;)

URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/

Postat av: Mormor

Skrivet 2010-05-14 Klockan 09:57:29
Det vill jag gärna bli bjuden på nån gång, Tack


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!