så jävla irriterad på skolan, på allt som har med det ämnet att göra!!

Skrivet 2010-05-20 Klockan 13:21:37

ja, som rubriken följer.. JAG ÄR TRÖTT NÅGOT EXTREMT PÅ SKOLAN!!
tänkte bara: shiet, va gött! snart sommarlov man behöver inte för mkt alls nu!
så får man reda på idag att matte provet gick åt helvete och att jag hade
för mycket fel för att bli godkänd.
så nu sitter jag här med ett aaas fett häfte med matte uppgifter
att lära in, så skall jag redovisa det om 1 och ½ vecka, jag dör! helt allvarligt
jag orkar fan inte med skiten längre!! :( 

hoppas som f*n att jag lyckas få det godkänt för jag orkar inte
sommarskola i 3 veckor, och jag orkar ännu mindre IV på gymnasiet! 
så hoppas ngt extremt att jag klarar godkänt
så jag kan chilla järnet på gymnasiet då jag bara behöver
läsa matte A + att jag inte har NO längre
som också tränger mig!

nej, jag säger bara fuck SKOLAN! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!