pengar rullar in som det ska, - det går bra nu.

Skrivet 2010-05-16 Klockan 00:18:14

så, lite sent kanske? men jag slänger iväg ett inlägg
innan jag lägger mig.
direkt efter frukosten förut så drog jag och pappa för att
hämta min cykel som stod vid willys eftersom jag ställde den där igår när jag
fick damp på den, hahaha
sen så körde vi till cykelsaken så dom fixade den (a)
sen vare hem och fixa sig för att dra till stan med mamma
köpte då:
1 vitBH kappahl 199:- 
1 vitt baslinne cubus 99:-
1 svart linne med bär på cubus 99:-
1 svart t-shirt med tryck cubus 99:-
pärldiadem kappahl 
pärlarmband kappahl
jeans leggings H&M 149:-
1 ljus rosa tajt tunika/klänning med puff ärm H&M 99:-

sen så kom även mina BHar som jag beställt
igår, så jag håller på att prova dom,
är dock lite tveksam på om jag ska behålla ngn
dom satt väldigt konstigt på.

nu ska jag sova.
puss ♥



riktigt jävla bra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!