My friends make me smile, If only for a while

Skrivet 2010-05-03 Klockan 16:27:40

hejj.
skulle bara berätta för er att min dag har varit väldigt lugn.
det ända som var jobbigt idag var nog föredraget om operation dagsverket
som vi lyssnade på med elvrådet, ja för er som inte vet det så sitter jag med där.
men visst okej, jag fick gå från slöjden fast frågan är bara om det var värt det?
i alla fall så sitter jag hemma hos ebba just nu & väntar på att hon ska äta klart
innan vi skall in till stan för att kolla i affärer haha
tror nog inte jag direkt kommer köpa något, men man vet aldrig, jag kanske hittar något?
imorgon har jag musik prov, fast det personer jag pratat med som redan har gjort det
säger attdet inte var så svårt, och eftersom det är klassisk musik historia så verkar det inte
vara svårare än att bara plugga in årtal ;) våran lärare har dessutom redan gått igenom hur provet är upplagt.
men nu ska jag snart gå till bussen, kom även på att josefine gullet ska åka med!
så puss på't♥



Kommentarer
Postat av: Mm18

Skrivet 2011-01-18 Klockan 20:38:05
I recomend this site

URL: http://mm18.blog16.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!