mitt hjärta bultar jag vet inte vad som händer.

Skrivet 2010-05-18 Klockan 16:51:20

chiiiiiilll att man hade sovmorgon idag
sen muysik prov som gick bra,
sen kort SO och håltimma från idrotten, känns riktigt bra.

chill att man har sovmorgon imorgon för att
det några som inte gjort NP muntlig vilket jag har
chill sedan att man har håltimma på språkvalet, som min mamma brukar säga DET GÅR BRA NU! 

nu är jag med josefine,
fast jag ska strax ta mig en dusch och skrubba kroppen som faaäen
eftersom brun utan sol saken blev HUR j*vla fläckig som helst!
puss ♥ 


för vi är sveriges coolaste brudar (8) 


jadu.. rätt parkering och allt. ha ha 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!