jag blir knäsvag av blotta tanken på dig.

Skrivet 2010-05-21 Klockan 13:56:31

hejsan.
nu är jag hemma igen, väääldigt chill dag!
hade ju som sagt sovmorgon idag, men när jag kom till skolan
så fick jag ändå reda på mitt betyg vilket gjorde att jag slapp sista lektionen
och slutade då tidigare (y)
bara att när jag skulle hem så ööööös regna det :(
så jag väntade med ebba och fick sedan skjuts hem.
nu har jag bytt tröja och lite så och ska nu dra mig tillbaka
till typ skolan, för att träffa madde.
sen sega ngnstans innan vi ska in till göteborg.
så jag uppdaterar mer ikväll :)

puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!