ingenting kan sänka mig lägre än såhär.

Skrivet 2010-05-10 Klockan 23:11:22

usch, har inget humör för någonting nu!
& ni klagar på att jag aldrig säger ngt? 
ALDRIG I MITT FUCKING LIV SKA JAG ÖPPNA MIG FÖR ER !
INTE OM SAKER JAG ANSER ATT NI INTE BÖR VETA!

för ni fattar aldrig,
det gånger jag skurit mig och yes,
nu fick ni övriga som läser min blogg reda på det med,
inte faan gör jag det för jag tycker det är roligt?
elr för att jag vill visa ngt speciellt.
jag gör det enbart för att skada mig själv!
jag skiter i om det blir fula ärr, för det är en del av mig
och det finns en anledning till att jag gjort som jag gjort.

ni får tycka PRECIS vad ni vill om det,
men ni kommer aldrig få reda på den djupaste anledningen.
godnatt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!