ingenting kan förklara hur lycklig du gjorde mig.

Skrivet 2010-05-01 Klockan 13:31:31

oj, det kanske va dags för en liten uppdatering?

kan ju börja med att säga att min kväll igår var helt gaalet rolig!
sjukt lyckad. dock var ju inte inventeringen så rolig med tanke på att jag
kom hem till kungälv klockan 22 huhu 
men drog direkt ner till älven med massor av folk 
dock kom polisen efter typ någon timma 
& då stack alla runt på olika håll i kungälv 
men slutade med att alla hamnade på donken dit polisen senare kom.
men jag hade ändå sjukt roligt och var hemma runt halv 2 

nu är jag typ helt död, men har precis duschat 
så ska ner och plocka ur diskmaskinen innan jag drar
till hemmakväll för att köpa glass & hyra en film som jag kan gotta mig med.
annars så får vi se vad som händer ikväll (y) 

ha en toppen dag babes! :) 
puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!