ingen uppdatering och hemma sent

Skrivet 2010-05-14 Klockan 01:22:10

ja, rubriken säger nog allt.
men hade nog inte planerat att komma hem nu hahah!
men efter att jag kom hem från Ebbas match så drog jag direkt upp till
Panos där jonthe & zoran var för att kika film.
sen blev det att man stannade tills det andra skulle hem.

min dag har iaf varit bra,
var först inne i stan för att kika på basket som jag skrev,
sen chillade vi runt lite och vid 5 åkte vi hem,
så drog jag med madde hem för jag orkade inte gå hem till mig
eftersom jag skulle in till stan igen inte många minuter senare.
så vid 7 tog vi bussen tillsammans bara det att hon åkte ner till bussta
och jag forts till gbg, där jag mötte mormor som sedan körde mig till lundbystrand.

nu ska jag ta och krypa ner under mitt varma täcke
efter en efterlängtad sömn!
herregud vad trött jag är.
godnatt ♥



riktigt bra, direkt från högtalarna. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!