I wish our hearts could come together as one

Skrivet 2010-05-03 Klockan 23:30:16

wäääähhhhuuu sandra kan inte hålla sig borta från att shoppa!
hittade 2 riktiga fynd om jag får säga det själv
en college tröja från bik bok 75:- ist för 299:-
en vit tunika med knappar för 49:- rea
sen även toffsar + hårnålar 19:- 
riktigt grymt om jag får säga det själv.

när jag kom hem tog jag mig en riiiiktigt välförtjänt dusch! herregud vad skönt.
så nu sitter jag här med min nya college tröja och bara myser
&njuter av att jag har sovmorgon imon! woho
+ att det kommer bli en riiiktigt go dag eftersom
jag har sovmorgon, sedan prov som är bajja lätt
sedan tror jag att jag inte har någon so eftersom min lärare var sjuk idag?
sen idrott och efter det slutar vi, huuuuuuuur gött som hällst!!!

sitter även för tillfället och knaaarkar sönder min älskling låt
som jag för första gången idag hörde inne på bik bok
åh, jag är kär i den!
Sean Kingston and Justin Bieber – Eenie Meenie
snart ska jag krypa ner i min säng.
så sov gott mina små hjärtan♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!