i have a dream about you... - us

Skrivet 2010-05-24 Klockan 12:08:27

sitter i skolan just nu och ska göra en matte upg med ebba.
så jag har fått låna en bärbar dator av min lärare ;) huhu.
så då tänkta jag att man kunde uppdatera lite eftersom jag inte har så mkt tid sedan.
för efter skolan kommer mormor och hämtar mig, så ska vi plugga hemma hos henne.

iaf, matte upg som vi håller på med nu är heeelt cp
och skall vara inlämnad imorgon, vilket måste vara på datorn dessutom.
åhhh, som jag har sagt innan, jag hatar matteeeeee!! & no haha.

jaja, ha en trevlig dag :)
det börjar allt bli varmare ute nu,
så nu drar vi på sol brillorona och scheeter :cool:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!