har tappat hoppet långt bort, som jag själv sa.

Skrivet 2010-05-04 Klockan 21:08:28

hej.
yes, då har man precis blivit klar med städningen.
har iofs ätit och satt på nya ben på farmors gamla säng
& eftersom jag då helt plötsligt hade 2 sängar
så var jag även tvungen att möblera om lite
så nu har jag 2 st 90cm sängar stående bredvid varandra, någon kommer ju sova gott inatt.
det blir ju lita trångt att ha det så, men ändå gött att ha soffan bakom sig, nu kan man sitta flera och kika film huhu
funderar även på att dra in ett extra täcke hit för det hade ju varit sjukt gött!
annars så händer det inte mycket till alls idag. 
här kommer bilder på hur rummet är nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!