har inte varit den perfekta, allting kräver tid.

Skrivet 2010-05-06 Klockan 21:57:27

sååja, då är jag tillbaka efter en sjukt härlig dusch
&ja, jag vet. jag inte inte uppdaterat något idag
men ni som läser får faktiskt räkna med det, att ibland kan det blir kort om uppdatering
för jag har inte all den tiden att uppdatera här hela tiden, så det får bli dom
tillfällena som jag har tid, som till exempel nu.
sen så kan jag tillägga att så som jag själv tycker så är det jobbigt att läsa en
blogg som uppdateras HELA tiden, för då hinner man inte alltid med vad man läst och inte.
men anyway, det jag har gjort idag är att ha varit i skolan
slutade klockan 13:50 och mötte då upp madde
så tog vi oss en promenad till ytterby för att åka till uddevalla
men kunde ju inte åka förens klockan 16 ändå eftersom mitt fritidskor inte gäller innan.
sen så gick vi omkring där och gjorde inte så mkt,
sen hem och passa lillebror & efter det en härlig dusch!

mycket skönt att vädret är på topp idag asså,
elr att det har varit det iaf.
det gillar vi starkt.
hoppas även att det är sånt fint väder till helgen!

nu ska jag blåsa håret och platta det så jag slipper
göra allt sånt imorgon, alltså platta & hålla på.
sedan ska jag lägga mig i sängen & prata med p***** (a) 
& efter blir det nana! för jag är TRÖTT.

så jag uppdaterar imorgon igen när jag är hemma lr ngt.
pusspuss, sovgott ♥ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!