everything is impossible. it is not that I want to ..

Skrivet 2010-05-23 Klockan 18:41:18

herregud vilket härligt väder det är! helt galet.
träffade ebba förut och tog en cykel tur med henne,
sen hem till josse och lite så, sen drog hon med oss ut.
ebba stack hem för att vara med anton
medans jag och josse gick ner till älven och solade en stund.
efter det gick vi hem till mig, satte oss då i solen på balkongen
& det var verkligen sjukt najs.
sen tog jag mig en dusch, för blev så sjukt varm
& nu har vi precis kommit in efter ytterligare
en tur på cykeln.

sitter även här och lyssnar på gamla godingar
& väntar på att maten skall bli klar.
mmhmm.. GRILLAT! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!