du är finare än finast gullet.

Skrivet 2010-05-13 Klockan 12:28:21

såja, vilken härlig sömn jag har haft!
riktigt skönt att få sova ut måste jag säga,
har precis ätit frukost& duschat
nu pumpar jag musik ur högtalarna och fixar mig för stan,
det kommer inte bli så mycket uppdaterat idag
för jag skall strax in till stan med Madde för att kolla på basket
sen så spelar Ebba babe match i Lundbystrand 21.20 som jag ska kolla på.
känner att min dag kommer att bli toppen, även om vädret är dessvärre.
vad hände med våren?

men nu måste jag fixa mig.
ha en toppen dag
på denna himmelsfärdsdag haha
puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!