det är en dröm att få hålla dig i handen.

Skrivet 2010-05-05 Klockan 19:18:19

gööött som bara den att man har köpt present till ebba nu då!
& herregud vad glad hon kommer bli för det haha
så som ni kanske förstår så kom jag ganska nyss hem från stan.
måste göra lite NO studieuppgifter för ja har komplettering på det imorgon första lektionen
inte så jätte roligt om jag får säga det själv, men.. det är skola & det måste göras.
sen så fick jag även precis reda på att pappi hade tänkt grilla idag så det blir ju riktigt gött 
det är så sjukt härligt väder ute med så jag tror jag dör ;o 

sen så måste jag ju säga dagens FETA DISS!! 
det är sista avsnittet av andra avenyn idag
ja, ja älskar verkligen andra avenyn så kommer dom och säger
att det ALDRIG mer ska sändas, uuusch. 
jag har liksom följt det sen första avsnittet för 2år sedan :o galet.
och nu, den 5/5 2010 så sänder dom sista avsnittet :( 
åh. 

jaja, nu är det dags för mig att plugga lite.
här får ni en baaaaaall bild från igår hos jonthe ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!