allt jag andas blandas ut tillsammans med avgaser.

Skrivet 2010-05-18 Klockan 23:40:48

har precis varit ute med josefine och tagit en cykeltur :)
haha lika roligt som alltid måste jag ju påstå, & herregud vilket skönt väder! 
det är ju även sagt att imorgon skall det bli 20 grader, sjukt gött.
så imon åker sommarkläderna på ;) haha nej men nästan.
nu ska jag krypa ner under täcket och kolla lite i min mattebok
eftersom jag har G prov i matten imon :) haha 

godnatt! :) ♥


I will never leave your side, and that is a promise
and you have my word, and baby, yes i am honest.
I love you very much, and my love is endless
I never want so see you, very sad or depressed.
I will never leave your side, and that is a promise
and you have my word, and baby, yes i am honest.
I love you very much, and my love is endless
I never want so see you, very sad or depressed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!