allt du sa va en lögn, så nu skiter jag i dig.

Skrivet 2010-05-09 Klockan 20:28:36

såja, äntligen hemma. hos mig, med josefine.
ja, jag kände inte direkt för att blogga förut, fick verkligen inte bloggkänsla
så sorry för det.
men jag är iaf hemma nu & josefine är här som ni säkert fattade
jag ska strax ta mig en dusch, för jag känner mig sjukt ofräsh, 
sen ska jag och josefiiiine ut och ta en promenad, för det är galet härligt väder.
sen blire slagg för min del, jag behöver sömn! 

kan ju säga att kvällen hos ebba var sjukt lyckad! 
ye, vi drog inte ut till marstrand, kände att det var mycket bättre
hos henne än där ute, & mycket mer trevligt folk. 
så jag kan inte klaga på gårdagen, mer än att vi la oss inte förens 05:30.

ta det lugnt nu denna söndag kväll,
för det skall jag.
puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!