a crazy night! but baby you are the best

Skrivet 2010-05-30 Klockan 17:36:10

dålig uppdatering jag vet. 
men jag  åkte hem till ebba igår kväll
tillsammans med josefine, emma & matilda.
efter en liten stund kom jonthe dit, och lite senare
kom Anton och Kevin. 
kan säga att heerregud vad kul vi hade! 

sen sov iaf alla vi där och jag kom hem typ vid halv 10 idag.
la mig direkt i min egna säng & vaknade igen vid halv 1 
då stack jag tillbaka till ebba för att hämta min kamera
& hjälpa henne för att städa.
så här kommer några bilder från igår
orkar inte lägga upp alla. 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!