var går gränsen för saknad?

Skrivet 2010-03-04 Klockan 22:00:29

jao, då har man precis kommit hem från handbollen
&kungälv vann mot stenugsund, tror dt blev 30-26 elr ngt sånt huhu
fick träffa oskar snabbt efter matchen, väldigt snabbt, för snabbt.
men det va skönt att bara få se & vet att allting va bra
gud va man inser nu hur mkt man saknar sin ''bror'' när man inte träffat honom på flera månader.
det är rätt sjukt, vi bor inte alls långt ifrån varandra, &ändå så ses vi aldrig?
det är ganska galet. och en fråga jag ställt mig flera gånger, men som varken han elr jag kan svara på.
men iaf, jag fick inte pluggat överdrivet mycket förut så jag får nog ta och göra det nu
först ska jag bara sminka av mig och göra mig klar för natten. 
laddade även på mitt fritidskort innan jag åkte hem
så nu räcker det till den 12Juni reeedigt härligt.

men nu ska jag kicka från datorn.
sov gott (L) 



~ bror, var går gränsen för saknad?. nu inser jag
hur mycket jag saknar dig ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!