vad gjorde jag för att förtjäna det här?

Skrivet 2010-03-21 Klockan 13:59:42


JAG VILL HA MIN KAMERA TILLBAKA! 

asså på kvittot stod det att den skulle vara tillbaka den 18e? 
nu äre den 21a, asså vad är det här? FET DISS PÅ MEDIAMARKT! 
iaf, så har jag precis duschat & sitter nu här och lyssnar på låten jag rekomenderat neda,
still around - 3OH!3 
asså det är något av den bästa låt jag hört, galet. 
hade tänkt att börja på en av mina 2 kompletteringar jag har i NO:n
innan jag sedan ska vara med josefine tegelsten tivefälth
blir awesome, så puss på er. ♥

~ They won't let me turn around
To get one last look at my baby 
While she's still around (8)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!