tomorrow I'll be gone

Skrivet 2010-03-06 Klockan 11:37:47

weeeey, lever mina sista minutrar som mörkbrun haha
nej men snart sätts färgen i håret och jag blir mörkare,
får bort min sexiga utväxt och blir massor med snygg, vilket jag redan är, men ändå haha
japp, jag ska iaf färga håret, sen blire dusch & fix
klockan 15 blire bandy med sofie & cissi yeah, gillas. 

men jag uppdaterar när jag är färdig färgad
& visar kanske ett resultat? haha 




~ Go on and close the curtains 
cause all we need is candle light 
You and me and a bottle of wine 
going to hold you tonight 
Well we know I'm going away 
and how I wish, I wish it weren't so 
So take this wine and drink with me 
let's delay our misery 

Save tonight
and fight the break of dawn 
Come tomorrow 
tomorrow I'll be gone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!