så mycket jag saknat dig, och velat ha dig bredvid.

Skrivet 2010-03-27 Klockan 19:11:04

såå då är man hemma igen :)
åkte in till göteborg med josefine förut & kollade på innebandy 
backadalen ibk mot tvååker i lundbystrandshallen,
efter det drog vi tillbaka till stan & bara gick omkring haha
sen efter det följde jag med henne till kungälv,
&direkt när vi kom fram tog jag bussen tillbaka till göteborg
så hämtade mormor mig vid backaplan, sen bar det hem och äta.
nu sitter jag här och kollar runt lite på internet,
och försöker se om det är ngt kul på tv ikv som jag och mormor kan kolla på, haha

tycker faktiskt att det varit ganska bra uppdatering?
för att ändå inte vara hemma i kungälv vid min dator, huhu.

här ska ni få en gammal bild på mig
som jag hittade på mormors dator,♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-03-27 Klockan 21:02:00
du borde göra en till frågestund! :D det är sjukt skoj att läsa :D <3


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!