så ge mig en chans att få visa min starkaste sida.

Skrivet 2010-03-09 Klockan 17:51:19


yeah, matteboken är min vän nu fram till kvällen 
det tycker vi verkligen inte om asså :( hahaha
usch, matte är nog något av det värsta jag vet, men vad har jag för val?
det är liksom, plugga elr IG? menmen
har iofs inte så jätte mkt att plugga på, så det kommer nog gå bra hihi
snart kommer min mamma hem & då ska hon laga kyckling och pasta
något av det absolut bästa jag vet! så det gillar vi

imorgon är det halvdag i skolan, så då får vi se vad som händer
men sjukt härligt!
har bara svenska & matteprov sedan slutar vi
så det är gött som f*n 

pussssss ♥

spotifylänk:
Lemmy (Motörhead) – Nothing Else Matters
grymt bra, lyssnaaa ♥


Kommentarer
Postat av: Anomym

Skrivet 2010-03-09 Klockan 20:10:22
Går inte du på dieten ännu? om inte, kan du inte berätta lite om hur det gick, hur mkt du gick ner, om du rekomenderar den och isf vrf/vrf inte.



skulle vara kul att veta! :)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!