om jag kunde ge dig allt, skulle jag göra det direkt.

Skrivet 2010-03-02 Klockan 21:08:27



sååååå jah, här är jag igen.
fyfasiken vilken underbar dag detta har varit.

åkte med josefine in till göteborg förut
& fick shoppat mig 3par trosor hihi
sedan drog vi runt lite kikade runt & skrattade, precis som vanligt.
sen så visste vi helt plötsligt vad vi skulle göra,
så vi gjorde en josefine&sandra i ett nötskal och satte oss på en helt
random buss vi aldrig åkt med innan, & kom förstås till ett ställe vi aldrig varit på.
när vi väl kom dit ville vi ta bussen tillbaka vilket vi även gjorde,
bara det att buss-f*n va försenad haha
men vi hade sjukt tur när vi kom ner till brunnsparken för då kom grön precis efter
så hoppade vi på den, & åkte hem.
när vi kom till kungälv bestämde vi oss för att dra hem till mig & rensa min gaderob
så josse fick med sig 2kassar med kläder + lite smycken osv.
känns helt galet skönt att min gaderob är helt iordning och kläder som jag bara behöver&använder.

nej, nu måste jag hoppa ner i duschen,
för imorgon är det skola vilket man inte ser fram emot
fast det kommer nog att gå bra, hihi

puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!