nooohhoo tell me.

Skrivet 2010-03-05 Klockan 19:52:04

göööött som bara den!
skinnjackan jag beställde från H&M kom precis
& tror ni inte det va ett enkelt beslut elr?
fyfan va glad jag är att jag köpte jackan från cubus, haha
nej, men denna jag provade nu satt verkligen inte bra
även om vi hade beställt den i 2olika storlekar.
gött, säger jag bara hahaha
ska kanske till stenugsund snart, men det är inte säkert
& om jag inte ska det så blire kanske vara med ebba :) huhu 
men vi får se vad som händish. 

ahja, nu ska jag ner och käka räkor huhu
kan ju även meddela att jag köpte hårfärg i stan förut
så imon ska jag färga håret!
naaaaaaajs. 
pussss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!