min närhet blev som dimma i din verklighet.

Skrivet 2010-03-31 Klockan 17:02:12

wäähu, har shoppat nya as snygga leeeeggings & ett vitt baslinne
även en bikini överdel som jag ska prova, &passar den ska jag
in till stan imon och köpa underdelen också, för dom kunde inte plombera i affären :(
men det blir skit najs, den bikinin passar även mina nya gladiator skor
som jag köpte när jag va i ullared (a) fett najs ju.

just för tillfället har jag verkligen ingenting att göra,
sitter och lyssnar på musik
&funderar på om jag ska städa elr inte haha 

här får ni en über snygg bild på mig!

ssandra <3 regnväder haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!